تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
69 بازدید
کد خبر : 15787

نمایشگاه پاییزه عرضه محصولات مدارس در گیلان آغاز شد

نمایشگاه پاییزه عرضه محصولات مدارس در گیلان آغاز شد
به گفته مدیرکل سازمان صمت گیلان، نمایشگاه های پاییزه عرضه مستقیم کالا از ۲۰ شهریور به مدت ۱۰ روز در تمامی شهرستان های ۱۷ گانه ی گیلان برپا می شود.

به گزارش  آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدی مدیرکل سازمان صمت گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از مراکز توزیع کالاهای ویژه مدارس با اشاره به برپایی نمایشگاه انواع محصولات و کالاهای مدرسه در سراسر این استان، اظهار کرد: در این نمایشگاه ها انواع محصولات و کالا های ویژه ی مدارس، شامل نوشت افزار، کیف و کفش، پوشاک و دیگر لوازم مورد نیاز دانش آموزان با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های پاییزه عرضه ی مستقیم کالای مدارس  از ۲۰ شهریور آغاز می شود، گفت: نمایشگاه های پاییزه عرضه مستقیم کالا از ۲۰ شهریور به مدت ۱۰ روز در تمامی شهرستان های ۱۷ گانه گیلان برپا می شود، لذا خانواده ها می توانند ملزومات مورد نیاز دانش آموزان خود را از این مراکز عرضه ی مستقیم، تهیه کنند.

مدیرکل سازمان صمت گیلان محل برپایی نمایشگاه پاییزه را محل دائمی نمایشگاه های مرکز استان واقع در کیلومتر چهار جاده ی تهران، سالن فرش گیلان دانست و افزود: در این نمایشگاه ها انواع محصولات و کالا های ویژه ی مدارس، شامل نوشت افزار، کیف و کفش، پوشاک و دیگر لوازم مورد نیاز دانش آموزان با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود.

پورحیدی با تأکید بر اهتمام مسؤولان به عرضه کالای مدارس با کیفیت در نمایشگاه پاییزه، بیان کرد: در کشور شرکت های تولیدی بسیار خوبی  در حوزه ساخت انواع محصولات مدارس فعالیت دارند که  هر کدام دارای ظرفیتی خاص در این حوزه هستند.

 

همچنین این نمایشگاه در محل میدان امام خمینی ره تالش نیز برپا میباشد./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.