تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
154 بازدید
کد خبر : 12338

پیام تبریک فرماندهی سپاه ناحیه تالش به مناسبت فرارسیدن روز معلم

پیام تبریک فرماندهی سپاه ناحیه تالش به مناسبت فرارسیدن روز معلم
امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن و مصون ساختن کودکان و نوجوانان در برابر این جنگ نابرابر بیش از پیش به وجود معلمان دلسوز، متعهد و انقلابی نیازمندیم و از این رو زحمات بیشمار آنان را در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی ارج نهاده و بر دستان پر مهر آنان بوسه می زنیم

به گزارش آژیم،فرمانده سپاه ناحیه تالش در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

در پیام سرهنگ محمد علی ستیزه آمده است:

با سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و درود بی کران به ارواح تابناک شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد بزرگ علم و ایمان، علامه شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم مزین گشته است.

جایگاه معلم در باور و ارزش‌های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است. چنانکه در حدیث شریف «زَکاه العِلمِ نَشْرُهُ»، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است.
بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن و مصون ساختن کودکان و نوجوانان در برابر این جنگ نابرابر بیش از پیش به وجود معلمان دلسوز، متعهد و انقلابی نیازمندیم و از این رو زحمات بیشمار آنان را در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی ارج نهاده و بر دستان پر مهر آنان بوسه می زنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ و فرزانه انقلاب استاد شهید “مرتضی مطهری”، فرا رسیدن روز و هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج، را به قشر زحمت کش، صبور و خستگی ناپذیر معلم به ویژه معلمان عزیز شهرستان تالش تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه
فرمانده سپاه ناحیه تالش

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.