تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
310 بازدید
کد خبر : 14456

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رضوانشهر | قاتل2 ساعته دستگیر شد

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رضوانشهر | قاتل2 ساعته دستگیر شد
قاتل دختر 17 ساله اهل رضوانشهر در کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر شد

به گزارش آژیم،معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از قتل یک دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله خبر داد.

سرهنگ “مجید رسول‌زاده فرساد” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: به دنبال تماس احدی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده جسدی سوخته در مدرسه‌ای متروکه واقع در شهرک چوکا رضوانشهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به حضور پلیس در صحنه و بررسی ابعاد مختلف این پرونده گفت: کارآگاهان پلیس با بررسی تمامی سرنخ‌های موجود در صحنه متوجه شدند قاتل پس از ارتکاب قتل دختر جوان، جسد وی را آتش زده و سپس محل جنایت را ترک کرده است.

وی ضمن اشاره به دیگر اقدامات پلیس برای تشخیص علت و انگیزه قاتل در به قتل رساندن دختر جوان افزود: بررسی‌های تکمیلی پلیس حاکی از آن بود که برخی اختلافات موجود بین این دختر و‌ پسر در خصوص تشکیل زندگی مشترک باعث بوجود آمدن انگیزه قتل در پسر جوان شده و با ترفندی، دختر را به مدرسه متروکه کشانده و سپس وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: ماموران در بررسی‌های محیط اطراف محل قتل موفق شدند گوشی تلفن همراه مقتول و یک عدد چاقو که قاتل از آن به عنوان آلت قتل استفاده کرده بود را پیدا کنند.

سرهنگ “رسول‌زاده فرساد” به اقدامات فنی و کارشناسی پلیس اشاره کرد و با تقدیر از سرعت عمل و دقت کارآگاهان پلیس در شناسایی هویت قاتل خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی تمامی سرنخ‌های موجود و شناسایی هویت قاتل، در یک اقدام ضربتی موفق شدند قاتل ۲۱ ساله را ظرف کمتر از ۲ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از تشکیل پرونده قضائی متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به اتهام قتل عمد دختر جوان برای رسیدگی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

وی ارتباط صمیمی والدین با فرزندانشان و نظارت بر رفتار و ارتباط آن‌ها در فضای مجازی و حقیقی را یک ضرورت انکارناپذیر در جامعه امروزی برشمرد و گفت: خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد جامعه، باید پناهگاه و مامن اعضاء خانواده به ویژه فرزندان باشد و والدین باید در فضایی صمیمی و توأم با اعتماد سعی کنند مشکلات فرزندانشان را حل و فصل و از ریختن طرح دوستی افراد سودجو با فرزندانشان و سوء استفاده‌های بعدی جلوگیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.