تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
162 بازدید
کد خبر : 4743

دبیر کنگره بین‌المللی میرزا کوچک:

گروه‌های هنری سراسر کشور جهت تبیین شخصیت میرزاکوچک طرح و ایده بدهند

گروه‌های هنری سراسر کشور جهت تبیین شخصیت میرزاکوچک طرح و ایده بدهند
دبیر کنگره بین‌المللی میرزا کوچک جنگلی از گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری سراسر کشور برای ارائه طرح‌ و ایده‌ تولید آثار مرتبط با تبیین شخصیت سردار جنگل دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم ،رضا ثقتی در گفت‌وگو با ایسنا، میرزا کوچک را شخصیتی هویت‌ساز، تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز دانست و با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی پاسداشت این روحانی شهید و بزرگداشت نهضت جنگل در آذرماه امسال، اظهار کرد: از گروه‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت می‌شود طرح و ایده‌های‌ تولید آثار مرتبط با تبیین شخصیت میرزاکوچک را به دبیرخانه کنگره ارائه کنند.

وی با یادآوری برگزاری اجلاسیه تهران این کنگره بزرگ با حضور شخصیت‌های برجسته ملی و محققان و تاریخ‌پژوهان در برج میلاد تهران، مشارکت فعالان فرهنگی و هنری را در هرچه باشکوه‌تر و غنی‌تر برگزاری دیگر اجلاسیه‌های این کنگره موثر دانست.

دبیر کنگره بین‌المللی میرزا کوچک به پیش‌بینی اجرای ۷۰ نوع فعالیت برای برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: کنگره ملی تئاتر خیابانی، کنگره ملی شعر، رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب، تور میرزاشناسی، اجلاسیه‌های میرزا، همایش علمی میرزاکوچک، جایزه ادبی میرزا، ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند و ارکستر سمفونی میرزاکوچک از جمله ویژه‌برنامه‌های این کنگره است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.