تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
119 بازدید
کد خبر : 18713

ورودی بهمن ۱۴۰۲

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان
پیش ثبت نام دانشجویان ورودی بهمن ۱۴۰۲، در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان آغاز شد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: این مرکز در ترم زمستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی از بین خانم ها و آقایان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد.

سرهنگ محمدرضا روشن با بیان اینکه علاوه بر امکان ثبت نام در رشته‌های فراجا، تعدادی رشته‌های جدید تحصیلی هم برای بهره مندی خانواده‌های کارکنان نیرو‌های مسلح در نظر گرفته شده، افزود: همه متقاضیان با مدرک دیپلم (با تمام گرایش‌ها) می‌توانند در مقطع کاردانی و متقاضیان با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان در رشته‌های حقوق ثبتی، حقوق قضایی، حسابداری، هنر‌های تجسمی و عکاسی در مقطع کاردانی و در رشته‌های حقوق قضایی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق ارشاد و معاضدت قضایی، روابط عمومی و مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی در ترم بهمن ماه دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان از شهریه اقساطی، تخفیف و پرداخت شهریه پس از فارغ التحصیلی (برای اعضای صندوق رفاه) خبر داد و اضافه کرد: دوران دانشجویی هم با پرداخت حق بیمه به عنوان سابقه بیمه بازنشستگی محسوب می‌شود.

ثبت نام در رشته‌های مقطع کاردانی این مرکز علمی کاربردی به مدرک پیش دانشگاهی نیاز ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.