تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
168 بازدید
کد خبر : 16896

بازداشت عاملان درگیری خیابانی در تالش؛ مجروحیت ۴ نفر در این نزاع

بازداشت عاملان درگیری خیابانی در تالش؛ مجروحیت ۴ نفر در این نزاع
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۹ نفر از عاملان درگیری خیابانی در شهرستان تالش خبر داد و گفت: در این نزاع ۴ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش آژیم،سردار «حسین حسن‌پور» با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در میدان نماز شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مکان مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۹ نفر از اراذل و اوباش به علت برخی اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از انتقال ۴ نفر مصدوم این نزاع به بیمارستان و کشف ۳ تیغه سلاح سرد خبر داد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

سردار حسن‌پور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم به طور قاطع و قانونی با افراد شرور برخورد می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.