تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
255 بازدید
کد خبر : 4880

باخت تلخ چوکای تالش در قلعه عقابها

باخت تلخ چوکای تالش در قلعه عقابها
بازیکنان چوکا برای فرار از شکست خانگی دوندگی زیادی داشتند،اما این زرد پوشان فجر بودند که با تسلط بر بازی موفق شدند با کسب ۳ امتیاز شیرین به خانه بازگردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، ازسری مسابقات هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز سه شنبه 26 مهرماه1401 دو تیم چوکای تالش و فجرسپاسی شیراز از ساعت ۱۵:۱۵ در استادیوم پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند.

فجر سپاسی از همان ابتدا بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی دو فرصت خطرناک برای گل زنی به چوکای تالش ایجاد کردند که با بی دقتی از دست دادند.

اما زرد پوشان با ادامه فشار بر روی دروازه تیم میزبان سرانجام موفق شدند اولین گل بازی را  توسط محمد آژیر وارد دروازه چوکا کنند.

تیم چوکا پس از دریافت گل ،تلاش بسیاری برای بازگشت به بازی داشت، تا بر اثر خطای بازیکنان فجر در محوطه جریمه و از روی نقطه پنالتی توسط سامان نورمحمد به گل مساوی دست یابد.

اما شادی سبزپوشان دقایقی بیشتر دوام نیاورد و در آخرین دقیقه نیمه اول زرد پوشان موفق شدند توسط عرفان معصومی  از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه چوکا کنند.

نیمه دوم بازی با بارش باران و اعتراض تیم فجر به حضور تعدادی از هواداران چوکا در پشت دروازه این تیم با کمی تاخیر آغاز شد.

با وجود اینکه برگزاری این دیدار بدون تماشاگر اعلام شده بود،تعدادی از هواداران چوکا در محوطه اداره جهاد کشاورزی پشت دروازه تیم فجر حضور یافته بودند که این امر اعتراض تیم مهمان را در پی داشت.

بازیکنان چوکا برای فرار از شکست خانگی دوندگی زیادی داشتند،اما این زرد پوشان فجر بودند که با تسلط بر بازی موفق شدند با کسب ۳ امتیاز شیرین به خانه بازگردند.

این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع فجر سپاسی شیراز به پایان یافت. /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.