تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
227 بازدید
کد خبر : 8098

بازدید شبانه سرپرست شبکه بهداشت و درمان از داروخانه های شبانه روزی شهر تالش

بازدید شبانه سرپرست شبکه بهداشت و درمان از داروخانه های شبانه روزی شهر تالش
دکتر سعید رستمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش در راستای بررسی وضعیت دارویی از داروخانه های شبانه روزی این شهر بازدید کرد

به گزارش آژیم، در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم ،دکتر سعید رستمی به همراه کارشناسان دارویی بصورت سرزده از داروخانه های شبانه روزی شهر تالش بازدید کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش ضمن گفتگو با مسئولین فنی داروخانه بر تداوم و  خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم   برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی شد.

وی با اشاره به برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو گفت: روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی را پایش و در صورت مشاهده و دریافت هرگزارش کمبودی، بلافاصله مراتب به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام و جهت تامین در اسرع وقت، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

در این بازدید، وضعیت دارویی داروخانه و انبار، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم عزیز، ارائه فاکتور ممهور به مهر داروخانه و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و … مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.