تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
254 بازدید
کد خبر : 5987

پاسخ هیات فوتبال و کمیته داوران تالش به حواشی جام ادارات :

تمامی مراحل برگزاری مسابقات جام ادارات تالش با نظارت و هماهنگی هیات فوتبال بوده است

تمامی مراحل برگزاری مسابقات جام ادارات تالش با نظارت و هماهنگی هیات فوتبال بوده است
تصمیم گیری در خصوص نحوه چگونگی برگزاری مسابقات با هیات فوتبال بوده و هیچ شخصی غیر از افراد مورد تایید هیات مورد استفاده قرار نمی گیرد.

به گزارش آژیم، جام مینی فوتبال ادارات تالش در استادیوم پوریای ولی در حالی برگزار می شود که با حاشیه های نیز همراه است.

منتقدین می گویند در اطلاعیه منتشر شده، هیات فوتبال تالش مسئول برگزاری مسابقات معرفی شده است، اما مسئولیت برگزاری بازی ها برعهده عوامل اجرایی هیات فوتبال تالش نیست.

همچنین آنان معتقدند برخی داوران به کار گرفته شده در این مسابقات به دلیل عدم همکاری با هیات فوتبال مورد تایید این هیات نمی باشند، و این رفتارها با هدف تخریب فرهاد سعادت رئیس هیات فوتبال تالش است.

اما هیات فوتبال و کمیته داوران تالش در واکنش به حواشی اخیر ،تمامی این ادعاها را رد کرده و بر هماهنگی با هیات فوتبال در تمامی مراحل برگزاری این مسابقات تاکید می کنند.

در پیام مشترک فرهاد سعادت و مجتبی رحیمی آمده است:

1.تمام برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات توسط هیات فوتبال بوده که در ابتدا به همین علت جلسه ای با حضور رئیس هیات،عوامل اجرایی و سرپرست اداره ورزش و جوانان برگزار شده است.

2.به دلیل عدم وجود شناسه برای هیات فوتبال از باب همین موضوع با هماهنگی های صورت گرفته با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین رئیس هیات ورزش های بومی و محلی و روستایی عشایری حساب هیات مذکور جهت واریز ورودی مسابقات اعلام شده است که با نظر شخص رئیس هیات بوده است.

3.تصمیم گیری در خصوص نحوه چگونگی برگزاری مسابقات با هیات فوتبال بوده و هیچ شخصی غیر از افراد مورد تایید هیات مورد استفاده قرار نمی گیرد.

4.مقام قضاوت مسابقات با تصمیم هیات فوتبال زیر نظر کمیته داوران صورت پذیرفته و چینش داوران نیز از سوی کمیته داوران انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.