تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
140 بازدید
کد خبر : 6363

به دلیل تخلفات تماشاگران و فحاشی به مقامات رسمی مسابقه :

چوکای تالش 20 میلیون تومان جریمه شد

چوکای تالش 20 میلیون تومان جریمه شد
همچنین علی بهمنیاری، تدارکات تیم چوکا تالش به دلیل بدرفتاری نسبت به بازیکنان و کادر فنی تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند

به گزارش آژیم، کمیته انضباطی پس از حاشیه های دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و فجر شهید سپاسی شیراز ، تیم چوکا تالش را به دلیل تخلفات تماشاگرانش و فحاشی به مقامات رسمی مسابقه و تیم مقابل به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده و تکرار تخلفات موجب  اعمال تنبیهات شدید تر در مسابقات بعدی خواهد شد.

همچنین علی بهمنیاری، تدارکات تیم چوکا تالش به دلیل بدرفتاری نسبت به بازیکنان و کادر فنی تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

امیر حسین ریاستی، مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل بدرفتاری با بازیکنان تیم مقابل و تماشاگران به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

و از سوی رسول بهاروندی، بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز  به دلیل خودداری از اجرای دستور داور مبنی بر خروج از زمین که سبب ایجاد تنش و درگیری بین بازیکنان شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز  به دلیل خودداری از اجرای دستور داور مبنی بر خروج از زمین که سبب ایجاد تنش و درگیری بین بازیکنان شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.