تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
396 بازدید
کد خبر : 6538

جلسه ای که نه سر داشت و نه ته

نشست فرماندار و نماینده تالش با اصحاب هنر و خبر نیمه تمام ماند

نشست فرماندار و نماینده تالش با اصحاب هنر و خبر نیمه تمام ماند
مسؤولین و مدیرانی که از برنامه ریزی و تبیین جلسه ای در این سطح عاجز هستند ،با چه رویی به خود اجازه می دهند اینگونه به خبرنگاران منتقد بتازند؟

به گزارش آژیم، صبح امروز نشست فرماندار و نماینده تالش با اصحاب رسانه و هنر شهرستان به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی برگزار شد، که نه آغازش مشخص بود و نه پایانش.

در حالی که انتظار می رفت رئیس اداره ارشاد بعنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر شهرستان پیرامون دلایل و محورهای این نشست سخن بگوید،اما او ترجیح داد در اولین جلسه خود با حضور اصحاب هنر و خبر به گزارش عملکرد چند ماهه خود بپردازدو حاضرین در جلسه را سردرگم بگذارد.

در ادامه تعدادی از هنرمندان مطالب پراکنده ای را مطرح کردند که به دلیل مشخص نبودن محورهای این نشست، مباحث از حالت نخبگانی خارج و به سمت مسائلی خارج از انتظار دعوت شدگان پیش رفت.

همین روند موجب شد تا برخی خبرنگاران پیش از حسن محمد یاری که باید برای حضور در جلسه ای مهم در استان حاضر می شد،از جلسه خارج شوند،اتفاقی که گویا به مذاق فرماندار تالش خوش نیامد.

خروج نماینده تالش و برخی افراد از جلسه و طرح انتقاداتی به شکل و نحوه برگزاری این نشست موجب برهم خوردن نظم جلسه شد تا این نشست به روز دیگری موکول شود.

هر چند حاضرین تا به این لحظه از دلایل دعوت خود و محورهای این جلسه اطلاعاتی در دست ندارند ،اما گویا برخی مسوولین بیش از آنکه به دنبال نتیجه و خروجی چنین جلساتی باشند،بدنبال عکس های این نشست با حضور چهره های هنری و خبری شهرستان برای گزارش عملکرد هستند.

حاضرین می گویند فرماندار تالش در این جلسه در واکنش به انتقادات اخیر برخی رسانه ها به دفاع از خود پرداخته و اتهامات سر بسته ای به مدیران مسوول این رسانه ها وارد کرده و آنان را بی انصاف نامیده است.

بنظر می رسد مطالبه گری برخی رسانه پیرامون دلایل و شاخص های انتخاب کیا عاشوری بعنوان فرماندار برتر در جشنواره شهید رجایی گیلان و برخی انتقادات به مشکلات شهرستان به مذاق وی خوش نیامده  و فرماندار تالش به دنبال فرصتی بود تا در این جلسه به دفاع از خود بپردازد، که ناکام ماند.

در پاسخ به مسائل مطرح شده به ذکر همین نکته بسنده می کنم ،مسؤولین و مدیرانی که از برنامه ریزی و تبیین جلسه ای در این سطح با حضور دو قشر مهم و اثرگذار (خبرنگاران و هنرمندان) عاجز هستند ،با چه رویی به خود اجازه می دهند اینگونه به خبرنگاران منتقد بتازند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.