تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
229 بازدید
کد خبر : 7358

معابر اصلی و فرعی شهر پره سر آسفالت می شود

معابر اصلی و فرعی شهر پره سر آسفالت می شود
فرماندار رضوانشهر از آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش آژیم،امروز (پنجشنبه) سوم آذر سید نادر صفوی میرمحله با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای شهر پره سر از روند اجرای پروژه آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر بازدید کرد و در جریان روند اجرای این عمرانی قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید با قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پره سر در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهری گفت: اجرای پروژه آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات بند (ز) و اعتبارات داخلی در حال انجام می باشد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با تاکید بر خدمات رسانی بهینه به شهروندان، گفت: مدیران شهرستانی تمام تلاش خود را در راستای خدمتگزاری به مردم بکار گرفته اند.

صفوی در ادامه از حمایت های استاندار گیلان، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در اجرای پروژه های عمرانی قدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.