تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
210 بازدید
کد خبر : 15741

پروژه سد شفارود به خاطر اختلاف کارفرما و پیمانکار متوقف شده است

پروژه سد شفارود به خاطر اختلاف کارفرما و پیمانکار متوقف شده است
نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، از افتتاح سد لاستیکی ماسال در آینده نزدیک با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: سد لاستیکی ماسال آبگیری شده و آماده‌ بهره‌برداری است.

به گزارش آژِیم حسن محمدیاری، با اشاره به وضعیت سد شفارود در پی توقف عملیات اجرایی پروژه، اظهار کرد: طی یک سال گذشته بیشترین وقت را صرف سد شفارود کردیم.

او سد شفارود را پروژه آبرسانی کشاورزی، صنعتی و شرب غرب استان گیلان دانست و افزود: این پروژه مهم به خاطر اختلاف کارفرما و پیمانکار متوقف و کارگران آن بیکار شده‌اند.

نماینده شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در گفت وگوی خبری، خواستار سفر وزیر نیرو به استان گیلان با محوریت سد شفارود شد و عنوان کرد: استاندار گیلان نیز از وزیر نیرو خواسته به گیلان سفر کند و پیگیر پروژه‌های حوزه آب استان باشد.

محمدیاری، با اشاره به قول مساعد وزیر نیرو جهت بازدید از سد شفارود و سدهای لاستیکی غرب استان تا ماه آینده، اضافه کرد: مشکل سد شفارود عمدتا حقوقی و مربوط به فسخ قرارداد پیمانکار قبلی و مطالبات آن است، لذا مسیر حقوقی در حال طی شدن است و برای جلوگیری از توقف کار، پروژه را واگذار کردیم.

وی همچنین از افتتاح سد لاستیکی ماسال در آینده نزدیک با حضور وزیر نیرو خبر داد و خاطرنشان کرد: سد لاستیکی ماسال آماده بهره‌برداری بوده و آبگیری هم شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، سد لاستیکی تالش را نیز دارای پیشرفت ۷۰ درصدی دانست و یادآور شد: در صورت تامین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی، تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح این سد نیز خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.