تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
213 بازدید
کد خبر : 7995

نماینده تالش مطرح کرد:

صدای هر کس بلندتر و ارتباط بیشتری داشته باشد توانسته برای پروژه‌ها ردیف بگیرد!

صدای هر کس بلندتر و ارتباط بیشتری داشته باشد توانسته برای پروژه‌ها ردیف بگیرد!
هر کس بلندتر و ارتباط بیشتری داشته باشد توانسته برای پروژه‌ها ردیف بگیرد اما مناطق کم برخوردار و کم بهره، علیرغم مراجعات زیاد مغفول واقع شده‌اند.

به گزارش آژیم، حسن محمدیاری در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه، ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌توجهی سازمان برنامه و بودجه نسبت به اختصاص بودجه به پروژه‌های حوزه انتخابیه گفت: تمامی پروژه‌ها مورد غفلت قرار گرفته و در این رابطه مراجعات زیادی داشتیم و علیرغم اینکه هماهنگی برای ملاقات حتی در بدنه میانی سازمان برنامه و بودجه نیز با مشکل مواجه است اما دستور می‌گیریم و اجرایی نمی‌شود و ما را به مجلس اعاده می‌دهند و ما در این رابطه در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی پروژه‌هایی که با قرارگاه سازندگی از تهاتر نفت توافق کردیم در ردیف قرار گرفته اما حذف شده و صدای هر کس بلندتر و ارتباط بیشتری داشته باشد توانسته برای پروژه‌ها ردیف بگیرد اما مناطق کم برخوردار و کم بهره، علیرغم مراجعات زیاد مغفول واقع شده‌اند.

وی خطاب به دکتر قالیباف ادامه داد: انتظار می‌رود شما به عنوان رئیس مجلس ورود کنید تا توازنی مقابل اصول مترقی قانون اساسی ایجاد شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.