تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
96 بازدید
کد خبر : 10618

گیلان در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های شگرفی خواهد بود

گیلان در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های شگرفی خواهد بود
دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که قطعا مردم بزودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.

به گزارش آژیم،معاون امور مجلس رئیس جمهوری در دیدار با بیان اینکه استان گیلان دارای شخصیت های برجسته‌ی دینی، علمی، فرهنگی و فرهیختگان و نخبگان بسیاری است و ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در توسعه همه جانبه دارد، گفت: باید برای شناساندن ابعاد گوناگون شخصیت های تاثیرگذار که در کنار نخبگی به نور ایمان و عمل مجهز بوده اند بیش از پیش تلاش کرد.

دکتر حسینی همچنین اتمام احداث راه آهن در گیلان را برای توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر دانست و افزود: با توجه به فضای راهبردی فراهم آمده از سوی دولت سیزدهم در منطقه و ظرفیت های ویژه گیلان، این استان در آینده نزدیک در حوزه های گوناگون شاهد پیشرفت های خوبی خواهد بود.

استاندار  گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که قطعا مردم بزودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.

دکتر عباسی افزود: از زمان استقرار  دولت  تلاش شده تا در بخش های مختلف زیرساختی و اقتصادی و در عین فرهنگی اجتماعی و … توسعه متوازنی ایجاد شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری به منظور حضور و سخنرانی در  همایش ملی آل بویه که امروز در سیاهکل برگزار می‌شود به گیلان سفر کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.