تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
145 بازدید
کد خبر : 14696

توقیف بیش از یک تن و سیصد کیلو گرم محموله غیر مجاز ماهی سوف و کولی در آستارا

توقیف بیش از یک تن و سیصد کیلو گرم محموله غیر مجاز ماهی سوف و کولی در آستارا
حدود یک تن و سیصد کیلو گرم انواع ماهیان رودخانه ای از گونه سوف و ماهی کولی که از آذربایجان شرقی به مقصد مرکز گیلان جهت عرضه به بازار تقاضا و مصارف غذایی بار‌گیری شده بود توقیف و به دلیل عدم ارائه مجوزهای قانونی و بهداشتی و گواهی حمل از سازمان دامپزشکی با دستور مقام محترم قضایی جهت مصارف صنعتی‌ به کارخانه پودر ماهی انتقال یافت.

به گزارش آژیم،سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آستارا از توقیف یکدستگاه نیسان که محموله غیر مجاز ۱۳۰۰ کیلوگرمی ماهی رودخانه ای حمل می کرد خبر داد.

محمد رضا سلامی ریک با اعلام این خبر گفت : حسب‌ گزارشات واصله و با هوشیاری مامورین نیروی انتظامی مستقر در پست ایست بازرسی پاسگاه قلعه آستارا و حضور مامورین محیط‌ زیست و دامپزشکی شهرستان آستارا حدود یک تن و سیصد کیلو گرم انواع ماهیان رودخانه ای از گونه سوف و ماهی کولی که از آذربایجان شرقی به مقصد مرکز گیلان جهت عرضه به بازار تقاضا و مصارف غذایی بار‌گیری شده بود توقیف و به دلیل عدم ارائه مجوزهای قانونی و بهداشتی و گواهی حمل از سازمان دامپزشکی با دستور مقام محترم قضایی جهت مصارف صنعتی‌ به کارخانه پودر ماهی انتقال یافت.

وی در ادامه اظهار داشت صید انواع ماهیان در خارج از فصل صیادی و همچنین حمل آن بدون صدور مجوزهای بهداشتی از سازمان دامپزشکی ممنوع بوده و با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.