تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
96 بازدید
کد خبر : 18473

هزار و ۷۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان گیلان اهدا شد

هزار و ۷۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان گیلان اهدا شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: امسال هزار و ۷۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در استان اهدا شد.

به گزارش آژیم به نقل از ایرنا ،عباس اهرابی  اظهار کرد: از مجموع جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان تحت پوشش ۱۸۳ سری به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم مقام زن و مادر به نوعروسان استان اهدا شده‌است.

وی ارزش هر سری جهیزیه اهدایی امسال به نوعروسان را ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد:اقلام این جهیزیه‌ها شامل؛ یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با قدردانی از همراهی و همکاری خیرین با این نهاد بیان کرد: تهیه جهیزیه با مشارکت خیرین و نیکوکاران انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اهدای جهیزیه به نوعروسان، امسال به ۹۵ نوداماد هم در مجموع ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هدیه شد که به ازای هر نفر معادل ۱۰۰ میلیون ریال می باشد.

اهرابی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر؛ تکریم مادران شهدا، تقدیر از بانوان خیر، حضور در خانه سالمندان و دلجویی از مادران تحت پوشش، خدمات ویژه به مادران نخبه تحت پوشش را از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به این مناسبت عنوان کرد.

حدود ۱۲۸ هزار خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.