تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
212 بازدید
کد خبر : 11504

تداوم اجرای شنبه‌های محیط زیستی پاک در شهرستان شفت

تداوم اجرای شنبه‌های محیط زیستی پاک در شهرستان شفت
شنبه های محیط زیستی پاک در شهرستان شفت با نظارت مامورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت و با همکاری و مشارکت تمامی نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی عضوکارگروه پسماند در روستای خرفکل شهرستان شفت  اجرایی شد.

به گزارش آژیم،سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شفت از ادامه اجرای برنامه شنبه های محیط زیستی پاک ، این بار در روستای خرفکل این شهرستان خبر داد .

یاسر ریاضی  با اعلام این خبر گفت؛ پس از پایان تعطیلات نوروز و  خروج انبوه مسافران از شهرستان زیبا و گردشگر پذیر شفت ، مشکلات بسیاری در ارتباط با این حضور انبوه در مناطق جنگلی، کوهستانی و شهری باقی  مانده و زباله های ایجاد و رها شده در محیط های طبیعی یکی از این مشکلات است.

وی اظهار داشت: شنبه های محیط زیستی پاک در شهرستان شفت با نظارت مامورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت و با همکاری و مشارکت تمامی نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی عضوکارگروه پسماند در روستای خرفکل شهرستان شفت  اجرایی شد.

این مقام مسئول افزود : این هفته با حضور بخشدار احمدسرگوراب، دهیاری ، شورا و ساکنین روستای خرفکل زباله های برجای مانده  از حضور مسافران و گردشگران نوروزی در طبیعت پاکسازی شد.

ریاضی در پایان تاکیدکرد: حل اساسی این معضل نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی رسانی بیشتر به مردم است , وی به اهمیت تفکیک زباله از مبدأ  و پاکیزگی  و تمیزی  روستا  و داشتن محیطی عاری از هرگونه پسماند و زباله  تأکید کرد و  از همه مردم طبیعت دوست شهرستان شفت  خواست برای  پاکسازی و حفاظت از  محیط زیست و چشم اندازهای زیبای پیرامونی خود  تلاش نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.