تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
137 بازدید
کد خبر : 17649

۴۴۶نفر در هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند

۴۴۶نفر در هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند
به گفته سخنگوی ستاد انتخابات گیلان، با پایان یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان از ۶۸۵ داوطلب به تعداد۴۴۶نفر تاییدصلاحیت شدند.

به گزارش آژیم به نقل از  خبرگزاری فارس از رشت، جواد شفیعی‌ثابت، دبیر ستاد انتخابات گیلان عصر امروز اظهار کرد: بر اساس استعلام از مراجع پنج‌گانه و به استناد ماده ۶۰ قانون و بررسی در محل با نظر هیات‌های اجرایی یازده مرکز حوزه انتخابیه در استان گیلان ۷۶ نفرعدم تأیید و ۱۵۰ نفرعدم احراز صلاحیت شدند و ۱۳ نفر هم تا این مرحله اعلام انصراف کردند.

وی با اشاره به جدول زمانبندی انتخابات در کشور، گفت: فرمانداری‌ها ۱۹و۲۰ آبان نتایج را مکتوب به داوطلبان ابلاغ می‌کنند و سپس ۲ روز مهلت وجود دارد برای مشاهده و ابلاغ دلایل‌عدم تأیید وعدم احراز صلاحیت براساس درخواست داوطلبان است.

دبیر ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه داوطلبان‌عدم احراز شده می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند، تصریح کرد: به‌مدت چهار روز از ۲۳ تا ۲۶ آبان داوطلبان‌عدم تایید یاعدم احراز صلاحیت شده در صورت تمایل می‌توانند مراتب اعتراض و مستندات دال بر احراز صلاحیت خود را به هیئت نظارت استان ارسال کنند که نحوه زمان و مکان و شیوه آن در اطلاع‌رسانی هیئت نظارت ابلاغ خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.