تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
191 بازدید
کد خبر : 12214

به مناسبت روز ملی شوراها صورت گرفت؛

دیدار فرماندار رضوانشهر با شوراهای اسلامی شهر

دیدار فرماندار رضوانشهر با شوراهای اسلامی شهر
سید نادر صفوی میرمحله با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر رضوانشهر با رییس و اعضای شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آژیم، به مناسبت روز ملی شوراها سید نادر صفوی میرمحله با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر رضوانشهر ضمن دیدار و گفت و گو با رییس و اعضای شورای اسلامی این روز را به آنان تبریک گفت و از زحمات آنان در امر خدمات رسانی به شهروندان قدردانی کرد.

فرماندار رضوانشهر وجود تعامل و همدلی بین اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق عنوان نمود و گفت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده اعضای شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می رسد و آینده روشنی برای آن رقم می خورد.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت توسعه شهری، بر پیگیری و اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: امیدوارم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهر انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این دیدار هر یک از اعضای شورای شهر به بیان مطالبی درخصوص شهر پرداختند و خواستار حمایت فرماندار شهرستان در اجرای پروژه های عمرانی و خدمات شهری شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.