تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
297 بازدید
کد خبر : 14873

فرمانده انتظامی شهرستان تالش :

دستگیری عاملان انتشار مطالب کذب در فضای مجازی

دستگیری عاملان انتشار مطالب کذب در فضای مجازی
 فرمانده انتظامي شهرستان تالش از دستگيري 2 متهم پس از هماهنگي قضائي خبر داد و گفت: متهمان 36 و 45 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

به گزارش آژیم ، فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری 2 عامل انتشار دهنده مطالب کذب، توهین‌آمیز و موهن در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ “محمد رستمی” در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برابر قانون هرگونه توهین، اهانت یا انتشار مطالب کذب در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود، اظهار داشت: پلیس در راستای حفظ جامعه از آسیب‌های فضای مجازی با مجرمان سایبری برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و موهن کرده و این امر باعث تشویش اذهان عمومی شده است، افزود: پلیس با انجام اقدامات فنی، متهمان این پرونده را در شهر تالش شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری 2 متهم پس از هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: متهمان 36 و 45 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: پلیس به صورت مستمر با هدف برخورد قانونی با جرایم و تخلفات، فضای مجازی را رصد می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.