تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
56 بازدید
کد خبر : 20150

بدون تعارف با نماینده منتخب تالش بزرگ  ؛

آیا یاسر اسلام دوست عضویت خود در هیئت مدیره شرکت سپه نوین را کتمان کرده است؟| چرا برگه استعفا منتشر نمی شود؟

آیا یاسر اسلام دوست عضویت خود در هیئت مدیره شرکت سپه نوین را کتمان کرده است؟| چرا برگه استعفا منتشر نمی شود؟
اسنادی به دست رسانه ها رسیده است که نشان می دهد ،یاسر اسلام دوست در رونده ثبت نام انتخابات مجلس ،عضویت خود در هیئت مدیره شرکت سپه نوین را کتمان کرده است.

به گزارش آژیم ، اسنادی به دست رسانه ها رسیده است که نشان می دهد ،یاسر اسلام دوست در رونده ثبت نام انتخابات مجلس ،عضویت خود در هیئت مدیره شرکت سپه نوین را کتمان کرده است.

انتظار می رود نماینده منتخب تالش،رضوانشهر و ماسال پیرامون این اسناد برای مردم حوزه انتخابیه توضیحات لازم را ارائه نماید.

چندی پیش یاسر اسلام دوست به جای پاسخگویی به مردم،در توهینی آشکار منتقدین و مطالبه گران در این زمینه را نابخرد و بد ذات نامیده بود.

در همین راستا در سایه سکوت و انفعال مسوولین در یکی از شهرستان های حوزه انتخابیه برخی کانال های غیر رسمی و بدون مجوز حامی نماینده منتخب همسو با وی با ادبیاتی مشابه مشغول عقده گشایی در فضای مجازی می باشند.

فارغ از نتیجه بررسی های شورای نگهبان مطالب منتشر شده صرفا با هدف تنویر افکار عمومی و در دفاع از ادعاهای مستند رسانه های رسمی منطقه می باشد.

پ.ن: اگر نماینده تالش بزرگ صحت اسناد منتشر شده را تکذیب یا رد می کند،رسانه آژیم آمادگی انتشار اسناد مورد تایید ایشان را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.