تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
49 بازدید
کد خبر : 20282

داستان هدایای روز شورا در لیسار چیست؟

پرداخت هدایا قانونی ،از بودجه شورا و به مناسبت روز شوراها بوده است

پرداخت هدایا قانونی ،از بودجه شورا و به مناسبت روز شوراها بوده است
اهدای کارت هدیه های میلیونی به شوراهای این شهر از محل بودجه شورای شهر بوده و هیچ وجهی خارج از قانون و از بودجه شهرداری برداشت نشده است

به گزارش آژیم، شهرداری و شورای شهر لیسار در واکنش به اهدای کارت هدیه های میلیونی به شوراهای این شهر ، این هدایا را قانونی و از محل بودجه شورای شهر عنوان کرده اند که به هیچ وجه از بودجه شهرداری برداشت نشده است.

سرپرست شهرداری لیسار با تاکید بر اینکه در زمان سرپرستی وی کلیه حقوق ،عیدی ،مزایا و بیمه کارگران و پرسنل اداری پرداخت شده است ،افزود: با همکاری شورا کلیه معوقات قبلی کارگران و پرسنل اداری نیز بصورت اقساطی به این عزیزان پرداخت می شود.

ارچین برگزاری مراسم تجلیل از شوراها را به مناسبت روز ملی شوراها را امری عادی و با هدف گرامیداشت جایگاه شوراها دانست و گفت: متاسفانه برخی افراد با اهداف شخصی بدنبال فرافکنی در این زمینه می باشند که جهت تنویر افکار عمومی اسناد لازم را در این زمینه در اختیار رسانه ها و مسوولین محترم قرار خواهیم داد.

وی در پایان یادآور شد که شورا و شهرداری لیسار در طول دورهای اخیر کمترین حاشیه ای نداشته و مجموعه مدیریت شهری با اتحاد همدلی در حال برنامه ریزی و پیشبرد اهداف پیش بینی شده می باشند ‏.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.