تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
106 بازدید
کد خبر : 16800

ورود ۲۵ هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان/ انتشار اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی بزودی

ورود ۲۵ هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان/ انتشار اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی بزودی
سخنگو و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ۲۵ هزار معلم جدید از اول آبان وارد کلاس‌های درس می‌شوند و مسأله کمبود معلم برطرف خواهد شد.

به گزارش آزیم به نقل از ایسنا ،علی فرهادی افزود: با بکارگیری این تعداد معلم مساله کمبود معلم در مدارس برطرف خواهد شد و بخشی از ظرفیت‌ها نیز خالی خواهد ماند که درآزمون‌های بعدی تلاش خواهد شد تا جذب شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش همچنین درباره جذب مربی پرورشی در مدارس هم گفت: اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی در مدارس هم به زودی منتشر خواهد شد.

به گفته وی، برای استخدام این تعداد مربی پرورشی با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

فرهادی گفت: تلاش می‌شود این مربیان پرورشی با مهارت‌های چندگانه به کار گرفته شوند که هم نقش مشاوره در مدرسه را داشته باشند و هم به عنوان مربی پرورشی بکارگرفته شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره استخدام نیروهای سرایدار مدارس و بحث افزایش حقوق آن‌ها نیز گفت: با سازمان اداری و استخدامی درباره استخدام حداقل ۳۰ هزار نیروی سرایدار خدمتگزار مکاتباتی انجام شده و درخواست ارسال شده است که به محض دریافت مجوز این امر انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به گفته فرهادی، برای جبران حقوق و مزایای نیروهای سرایدار مشغول به‌کار نیز با دوستان سازمان اداری و استخدامی صحبت‌هایی شده است تا از ظرفیت قانونی برای جبران این کمبود اقدامی صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.