تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
400 بازدید
کد خبر : 15002

پورپناه رئیس شورای شهر تالش شد | پایان دوران سیاه ریاست علی بابایی

پورپناه رئیس شورای شهر تالش شد | پایان دوران سیاه ریاست علی بابایی
بی شک علی بابایی سهم زیادی در وضعیت آشفته حوزه مدیریت شهری تالش به دلیل ناتوانی در اداره جلسات، عدم برقراری تعامل با سایر اعضا و همچنین اختلاف و درگیری با مسؤولین ، مدیران و حتی کارکنان شهرداری دارد

به گزارش آژیم،سرانجام پس از کش و قوس های فراوان بهزاد پورپناه با ۵ رای به عنوان رئیس شورای شهر تالش انتخاب شد ،تا دوران سیاه و فاجعه بار یک سال ریاست بهروز علی بابایی بر این شورا به پایان برسد.

علی بابایی در دوران ریاست خود حتی قادر به برگزاری و مدیریت جلسات عادی در شورا نبود و کمترین موفقیتی در تعامل نسبی با مسئولین شهرستانی در راستای پیگیری مطالبات شهری نداشت و حتی در جلسه نماینده تالش با شوراها در دفتر شورا نیز حاضر نشد.

این عضو شورا که در دوره گذشته در اقدامی عوام‌فریبانه و ناپخته با فریادهای” مملکت صاحب ندارد” حاشیه ساز شده بود،در این دوره نیز به سختی و در دقایق پایانی موفق به اخذ صلاحیت خود شد.

اما این پایان ماجرا نبود و متاسفانه در طول یک سال گذشته به دلیل ادبیات چاله میدانی و خارج از شان اداری، شاهد توهین و درگیری های لفظی متعددی از سوی وی با مسوولین و مدیران مختلف در جلسات رسمی بوده ایم.

آش آنقدر شور شد که با شکایت فرماندار سابق تالش با عنوان” رفتارهای خارج از شان شورایی “و همچنین توهین به برخی مدیران، کارکنان شهرداری و مراجعین ، بر اساس رای هیات حل اختلاف استان رئیس وقت شورا یک سال از حضور در شورا محروم شود.

اجرا یا عدم اجرای حکم انفصال این عضو شورا در هفته های گذشته محل مناقشه بوده و حاشیه هایی را در پی داشته است، اما قطعا دیر یا زود تکلیف پرونده بهروز علی بابایی در شورای حل اختلاف مرکزی روشن خواهد داشت و در صورت تایید حکم هیات حل اختلاف استان او باید یک سال از شورا خداحافظی کرده و جای خود را به سهیل سلامی بدهد.

بی شک علی بابایی سهم زیادی در وضعیت آشفته حوزه مدیریت شهری تالش به دلیل ناتوانی در اداره جلسات، عدم برقراری تعامل با سایر اعضا و همچنین اختلاف و درگیری با مسؤولین ، مدیران و حتی کارکنان شهرداری دارد.

سوال اینجاست آیا مسؤولین تالش عزم کافی برای پیگیری پرونده این عضو پرحاشیه شورا در هیات حل اختلاف مرکزی را خواهند داشت یا نه؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.