تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
44 بازدید
کد خبر : 20495

کنده کاری ۳۰ کیلومتری برای اجرای پروژه فیبر نوری در شهر تالش؛

چه کسی پاسخگوی ویرانی معابر شهر تالش با اجرای پروژه فیبر نوری خواهد بود؟

چه کسی پاسخگوی ویرانی معابر شهر تالش با اجرای پروژه فیبر نوری خواهد بود؟
برای اجرای پروژه فیبر نوری باید شاهد کنده کاری ۳۰ کیلومتری در سطح شهر و ویرانی بسیاری از کوچه ها و خیابانهای تالش باشیم.

به گزارش آژیم، مسؤولین تالش در حالی از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها ابراز خوشحالی می کنند که بررسی نشان می دهد اجرای این پروژه ویرانی آسفالت بسیاری از کوچه و خیابان های سطح شهر را در پی خواهد داشت.

کنده کاری ۳۰ کیلومتری در سطح شهر تالش ،در حالی انجام خواهد شد که شهرداری طی ماههای گذشته و پس از سالها انتظار شهروندان با هزینه های میلیاردی از بیت المال اقدام به آسفالت این معابر کرده است،معابری که یک بار دیگر با اجرای این پروژه به ویرانه تبدیل خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که وظیفه بازسازی و آسفالت نقاط تخریب شده ناشی از این پروژه بر عهده چه کسی خواهد بود؟،متأسفانه تجربه نشان داده است که با وجود صدور دستوراتی مبنی بر بازسازی نقاط تخریب شده ، پیمانکاران هرگز به محل های آسیب دیده باز نمی گردند.

شنیده می شود برخی شهرداران از جمله شهردار تالش،لیسار و حویق صراحتا با نحوه اجرای این پروژه با شرایط پیشنهادی مخالفت کرده اند و خواستار تضمین بازسازی نقاط تخریب شده توسط پیمانکار شده اند.

اما اخبار منتشر نشان می دهد شهردار اسالم که از قضا از پیمانکاران سابق مخابرات نیز می باشد ،بدون توجه به نگرانی های موجود در اقدامی عجیب طی مراسمی آغاز این پروژه ( نه پایان ) را با عنوان افتتاح پروژه فیبر نوری جشن گرفته است.

گفته می شود این پروژه به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجرا می باشد.

سوال اینجاست آیا آقای وزیر از خسارت های ناشی از اجرای این پروژه در سطح شهرهای پنجگانه تالش خبر دارد؟،آیا ایشان دستوراتی برای بازسازی و آسفالت نقاط تخریب شده ناشی از اجرای این پروژه به پیمانکار خواهد داشت؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.