تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
373 بازدید
کد خبر : 18016

آخرین تلاش ها برای فرار از برکناری ؛

ایجاد دو قطبی با نماینده برای حفظ بخشدار ناکارآمد | عملکرد ضعیف امانی مشهود است

ایجاد دو قطبی با نماینده برای حفظ بخشدار ناکارآمد | عملکرد ضعیف امانی مشهود است
دست و پا زدن های اخیر و ایجاد دو قطبی با نماینده شهرستان در فضای انتخاباتی چیزی جز یک بازی هوشمندانه اما بی نتیجه برای بقای بخشدار کرگانرود نمی باشد.

به گزارش آژیم، عزیز عاقبتی خبرنگار و فعال سیاسی در واکنش به حاشیه های خبر برکناری بخشدار کرگانرود در یادداشتی نوشت:

شنیده ها حکایت از آن دارد که سرانجام پس از ماهها اعتراض و انتقاد مردم و بسیاری از دهیاران بخش کرگانرود به ناکارآمدی شهرام امانی ،بزودی شاهد انتصاب فرد جدیدی به عنوان بخشدار کرگانرود خواهیم بود.

هر چند عملکرد ضعیف شهرام امانی و عدم‌تعامل وی با دهیاران سطح بخش مدتهاست نقل محافل سیاسی شهرستان شده است،اما بلاتکلیفی مدیریتی در شهرستان موجب شد تا او بتواند با خیالی آسوده مدتی در سایه نبود فرماندار به کار خود ادامه دهد.

اما در طی هفته های گذشته انتقادات به ناکارآمدی بخشدار کرگانرود به اوج خود رسیده و دهیاران بسیاری در نشست با نماینده و فرماندار شهرستان خواستار برکناری وی شده اند .

هر چند دوستان سیاسی شهرام امانی سعی دارند با گل آلود کردن و سواستفاده از فضای انتخاباتی ،این تغییر را نوعی مهندسی انتخابات پیش رو توسط حسن محمد یاری جلوه دهند،اما کیست که از عملکرد ضعیف بخشدار کرگانرود و اعتراضات دهیاران منطقه بی خبر باشد؟

منتقدین امانی می گویند مدتهاست عدم تعامل وی با دهیاران و تاخیر در برگزاری و تایید مصوبات دهیاران در جلسات هیات تطبیق و …موجب شده است روند خدمت رسانی به روستاهای سطح بخش کند شود و شاهد معطل ماندن امورات مردم هستیم.

حقیقت اینست عامل برکناری شهرام امانی تنها عملکرد و رویکرد غلط مدیریتی و همچنین نارضایتی از او در سطح بخش می باشد و دست و پا زدن های اخیر و ایجاد دو قطبی با نماینده شهرستان در فضای انتخاباتی چیزی جز یک بازی هوشمندانه اما بی نتیجه برای بقای بخشدار کرگانرود نمی باشد.

انتظار می رود استاندار گیلان و فرماندار شهرستان تالش در راستای توجه به مطالبات مردم و دهیاران منطقه هر چه سریعتر با تغییر مدیران و مسوولین ناکارآمد از معطل ماندن امورات مردم جلوگیری کنند./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.