تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
114 بازدید
کد خبر : 4997

مدیر تعاون روستایی گیلان:

توزیع ۶۷۰۰۰ تن آرد نانوایی در گیلان

توزیع ۶۷۰۰۰ تن آرد نانوایی در گیلان
مدیر تعاون روستایی گیلان با اشاره توزیع آرد خبازی و خانه‌ پزی در استان گیلان گفت: بر اساس آمار از ابتدای امسال تا کنون ۶۷ هزار تن آرد خبازی و خانه‌ پزی در شهرها و روستاهای گیلان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم به نقل از خبرگزاری فارس ، عباس جعفرپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع آرد در تمامی نقاط گیلان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، اظهار کرد: نان یکی از کالاهای غذایی مهم مردم به شمار می‌رود لذا باید تمامی نانوایی‌ها از تمام ظرفیت خود برای انجام پخت و پز نهایت استفاده را کنند.

وی با اشاره توزیع آرد خبازی و خانه‌پزی در استان گیلان افزود: بر اساس آمار از ابتدای امسال تا کنون ۶۷ هزار تن آرد خبازی و خانه‌پزی در شهرها و روستاهای گیلان توزیع شده است.

مدیرتعاون روستایی گیلان از وجود ۱۵ اتحادیه شرکت تعاونی در شهرها و روستاهای این استان خبر داد و گفت: یکی از وظایف شبکه گسترده‌ تعاونی‌های روستایی، کمک به تأمین نیاز معیشتی مردم است که توزیع آرد، یکی از این وظایف است.

جعفرپور با بیان اینکه آرد در دوردست‌ترین مناطق گیلان هم توزیع می‌شود، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، شبکه تعاونی روستایی استان، آرد مورد نیاز در دور دست‌ترین نقاط استان را تأمین کرده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.