تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
90 بازدید
کد خبر : 18646

افتتاح باقیمانده آزادراه رشت – قزوین تا پایان امسال

افتتاح باقیمانده آزادراه رشت – قزوین تا پایان امسال
مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه‌ی زیربنا‌های حمل و نقل در گیلان از آغاز تردد خودرو‌ها در مسیر آزاد راه منجیل به رودبار از روز‌های پایانی امسال خبر داد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد پردل نژاد در گفتگوی تلفنی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: با پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه رشت – قزوین، مسیر ۸ و ۲ دهم کیلومتری آزادراه، حدفاصل منجیل به رودبار، تا پایان امسال یک طرفه از تهران به رشت، به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه آماده سازی مسیر باقیمانده این آزاد راه به علت وجود کوه‌ها، پل‌ها و تونل‌های طول مسیر کار دشواریست که در حال انجام است، افزود: ساخت ۴ تونل در مجموع به طول ۲ هزار و ۸۷۶ متر و ۶ پل در مجموع به طول هزار ۵۷۶ متر در این مسیر، در دست تکمیل است.

 

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه‌ی زیربنا‌های حمل و نقل در گیلان با بیان اینکه مرحله دوم تکمیل باقیمانده آزاد راه رشت قزوین به ۳۰۰ میلیاردتومان دیگر اعتبار نیاز دارد، گفت: این اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران، نصب روشنایی مسیر و پل‌ها، تکمیل روسازی قسمت‌های روباز در این بخش، نصب گاردریل، نیوجرسی و قرنیز برای پل‌ها و تونل‌ها هزینه خواهد شد.

 

ساخت قسمت باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت به طول ۸ و ۲ دهم کیلومتر از سال ۹۸ با ۷۵۹ میلیاردتومان اعتبار اولیه آغاز شد.

 

طول آزادراه قزوین – رشت، حد فاصل منجیل تا رودبار، ۱۳۸ کیلومتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.