تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
268 بازدید
کد خبر : 14923

پروژه خرید امتیاز لیگ ۱ در دقیقه ۹۰ شکست خورد

پروژه خرید امتیاز لیگ ۱ در دقیقه ۹۰ شکست خورد
با وجود آمادگی کامل طرفین تالشی ،بنظر می رسد مالک خوشه طلایی و همراهان وی انگیزه کافی برای فروش امتیاز لیگ ۱ را نداشتند و صرفا بدنبال تیم داری به دست مسولین و مردم تالش بودند

به گزارش آژیم، صبح امروز با حضور حسن محمدیاری،جهانبخش آرمان، فرامرز مرجانی ،نماینده امام جمعه رییس اداره ورزش و اعضای هیئت فوتبال و جمعی از اصحاب رسانه و لیدرهاو مالک تیم خوشه طلایی جلسه بررسی خرید امتیاز تیم خوشه طلایی حاضر در لیگ ۱ دسته اول کشور مورد بررسی قرار گرفت.

حسن محمد یاری با بیان اینکه ورود به حوزه فوتبال باید با قدرت و داشته های مالی لازم باشد ،ضمن رایزنی و پیگیری تاسیس بانک شهر در منطقه با هدف تامین بخشی از هزینه های لازم ، بر هرگونه همکاری در راستای حمایت از این تیم تاکید کرد .

مالک تیم خوشه طلایی با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه ما مبحث مالی می باشد ،گفت: بر اساس پیش بینی ها جهت حضور در لیگ ۱ نیازمند ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان هستیم و پس از مدتی از جلسه خارج شد و ادامه توافقات را به رایزنی های صادقی و هیئت فوتبال منوط کردند.

در ادامه هادی صادقی با بیان اینکه بنده از محل فروش امتیاز لیگ ۲ چوکای تالش و حامیان مالی ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ را تامین خواهم کرد و هیئت فوتبال و مسئولین ۱۰ میلیارد تومان مابقی با تهیه کنند.

در اما اتفاقی عجیب در حالی که توافقات اولیه مبنی بر کلیات این موضوع انجام شده بود و در حال تهیه قرداد برای نهایی کردن این توافقات بودیم ، هادی صادقی نیز از جلسه خارج و پس از آن مالک خوشه طلایی و سایر همراهان هیچ کدام پاسخگویی تماس های تلفنی مسولین شهرستانی نبودند.

با وجود آمادگی کامل طرفین تالشی ،بنظر می رسد مالک خوشه طلایی و همراهان وی انگیزه کافی برای فروش امتیاز لیگ را  را نداشتند و صرفا بدنبال تیم داری به دست مسولین و مردم تالش بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.