تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
361 بازدید
کد خبر : 5006

سرپرست فرمانداری شفت:

بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد

بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد
جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت با حضور سرپرست فرمانداری شفت و اعضای جلسه در فرمانداری شفت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،مهدی نقدی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در سالن اجتماعات میرزای شفتی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی که جامعه بشری را تهدید می کند گسترش مواد مخدر است که در کمین همه خانواده ها نشسته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به فعالیت ها و اقدام های تاثیرگذار دولت سیزدهم در کاهش آسیب های اجتماعی ، کارهای جهادی در عرصه های آموزش و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر را ضروری دانست و بیان کرد: عزم این دولت و مجموعه مدیریت اجرایی استان و شهرستان برای مقابله با اعتیاد جدی است، البته برای تحقق این مهم نیازمند همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم هستیم.

سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به اینکه اکثریت آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد بیان کرد: برای آگاه سازی و مقابله با این تهدید ، همه دستگاه های اجرایی ، سازمان های مردم نهاد و خانواده ها باید هم افزایی و همفکری لازم را داشته باشند.

مهدی نقدی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد ادامه داد: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند و باید از ظرفیت آنها در این شهرستان استفاده شود.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی و پیشگیری موثرترین راه مقابله و مبارزه با مواد مخدر است افزود: در این زمینه لازم است تمامی اعضا با تمام همت و اراده جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و آحاد جامعه علی الخصوص قشر جوان و نوجوان از عواقب سوء مصرف مواد مخدر تلاش نمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سال1402؛ مهار تورم و رشد تولید تیپاکس رشت پیشخوان مطبوعات

وزرشی