تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
245 بازدید
کد خبر : 5138

فرماندار رضوhنشهر:

نقش روحانیت در جهاد تبیین، اساسی و تعیین کننده است

نقش روحانیت در جهاد تبیین، اساسی و تعیین کننده است
فرماندار رضوانشهر نقش روحانیت در جهاد تبیین را اساسی و تعیین کننده دانسته و گفت: علما و خطبا،رزمندگان فکری و فرهنگی جامعه و مورد وثوق مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، امروز شنبه سی ام مهر مهندس سید نادر صفوی میر محله در جلسه جهاد تبیین و نهضت روشنگری که با حضور ائمه جمعه و علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان و مهندس مهدی کاووسی کارشناس مسائل سیاسی، فرمانده سپاه ناحیه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه برای جلوگیری از نفوذ دشمن به افکار عمومی نیازمند جهاد تبیین و روشنگری هستیم.گفت: نمود عینی و مصداق بارز جهاد تبیین ریشه در اصل انقلاب به رهبریت معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل دارد و امام (ره)توانست با تبیین دقیق و بموقع نقشه شوم استعمار را برملا سازد و ملت را در مسیر عبودیت با شعار استقلال و آزادی به حرکت در آورد.

وی افزود: از اول انقلاب دشمنان با تمامی هجمه ها و ابزارها در مقابل ملت ایران و پیشرفت های روز افزون کشور سنگ اندازی کرده اند، ولی بحول و قوه الهی و با درایت و رهبری مقام معظم رهبری همانگونه که تا بحال راه به جایی نبرده اند از این به بعد هم نمی توانند در مسیر رشد این نظام خللی وارد کنند.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: جهاد تبیین و راه اندازی نهضت روشنگری تنها راه مقابله با جنگ روایت های دشمنان در عرصه های انقلاب اسلامی است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب جهاد تبیین یک فریضه عینی برای آحاد مردم و همه جامعه است که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد و ابعاد مختلف حوادث و رویدادها با رعایت انصاف و منطق بیان شود.

مهندس صفوی نقش روحانیت در جهاد تبیین، اساسی و تعیین کننده دانستند و افزودند: علما و خطبا،رزمندگان فکری و فرهنگی جامعه و مورد وثوق مردم هستند و خواسته مقام معظم رهبری در جنگ ترکیبی دشمن، تبیین است که روحانیون نقش موثری در این جهاد دارند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: امروز بیش از هر زمانی نسل جدید انقلاب آماج اهداف و توطئه دشمنان هستند لذا همه باید در راستای تبیین و روشنگری موضوعات برای جوانان تلاش کنیم.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر، حجت الاسلام و المسملین خانی پور امام جمعه اهل سنت تالش، جناب سرهنگ پور اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه نیز بیاناتی داشتند و در ادامه نیز مهندس مهدی کاووسی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور به جهاد تبیین و روشنگری در این خصوص پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.