تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
73 بازدید
کد خبر : 18992

آغاز نشست شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در رشت

آغاز نشست شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در رشت
نشست شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور ۶ دانشگاه و دانشکده به مدت یک روز در رشت آغاز به کار کرد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور ۶ دانشگاه و دانشکده به مدت یک روز در رشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آغاز به کار کرد.

این دوره از شورای سیاستگذاری کلان منطقه یک کشور دانشگاه‌های علوم پزشکی با محوریت برنامه تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

در این دوره از شورای سیاستگذاری، شاخص‌های برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری کلان منطقه یک، نظام اعتباربخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی، کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان، مرجعیت علمی و آینده نگاری، همگرایی در تعالی علوم و فناوری‌های پیشرفته، پاسخگویی احتماعی و عدالت آموزشی، مدیریت جامع کیفیت در آموزش علوم پزشکی، اقتصاد آموزش، بین المللی‌سازی آموزش علوم پزشکی، اخلاق، سلامت معنوی و تعهد حرفه‌ای در آموزش پزشکی، توسعه آموزش و فناوری‌های نوین یادگیری، جذب دانشجویان خارجی در کلان منطقه یک، پرداخت حق الزحمه و معادل‌سازی فعالیت اعضای کارگروه‌ها و همچنین پیشنهاداتی در زمینه ایجاد شبکه بین دانشگاهی در کلان منطقه یک، طرح و بررسی شد.

گفتنی است روسا، معاونین آموزشی و دبیران برنامه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، شاهرود و بابل از جمله اعضای شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک، هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.