تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
212 بازدید
کد خبر : 5300

رییس کل دادگستری گیلان:

شعار «زن، زندگی، آزادی» مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی است

شعار «زن، زندگی، آزادی» مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی است
رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به خصوصیات جوانان و ویژگی هایشان گفت: برای تعامل با دانشجویان باید خصوصیات آنان را شناخته و از مسیر درست و مناسب برای اقناع آنان بهره گیریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، نشست هم اندیشی مسئولان قضایی استان با مدیران دانشگاه شعار «زن، زندگی، آزادی» مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی استگیلان با هدف افزایش تعامل و هم فکری مسولان دادگستری و دانشگاه گیلان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به خصوصیات جوانان و ویژگی هایشان گفت: برای تعامل با دانشجویان باید خصوصیات آنان را شناخته و از مسیر درست و مناسب برای اقناع آنان بهره گیریم.

حجت الاسلام حمزه خلیلی با بیان اینکه سال هاست در بسیاری از کشور‌های اروپایی موج‌های اعتراضات شدیدی مشاهده می‌شود افزود: غرب با کمک امپراطوری رسانه‌ای اعتراضات ایران را بزرگ جلوه می‌دهد تا با پوشاندن حقایق در پوشش تبلیغاتی وسیع به اهداف خود دست یابد.

وی شعار «زن، زندگی، آزادی» را مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این شعار متناسب با فطرت بشری است و دشمنان بدون توجه به معنای آن و در جهت سوء استفاده‌های جنسیتی به آن دامن می‌زنند.

وی به استناد روایات معصومین، قلب جوان را، چون مزرعه‌ای خالی عنوان نمود که هر چه در آن کشت شود درو خواهد شد افزود: ۳ سال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بسنده نمودن به آموزش‌های مجازی فرصت مناسبی در جهت انتقال مفاهیم و آموزه‌های غیر اخلاقی به نوجوانان و جوانان فراهم آورد که اکنون شاهد آن هستیم و امید است که با همت و کوشش اساتید و اندیشمندان، به تمام شبهات و سوالات پاسخ‌های خوب داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.