تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
277 بازدید
کد خبر : 6955

امام جمعه موقت ماسال:

دستگاه قضایی با سردسته اغتشاشگران که امنیت مردم را بر هم می‌زنند، برخورد قاطع قانونی کند

دستگاه قضایی با سردسته اغتشاشگران که امنیت مردم را بر هم می‌زنند، برخورد قاطع قانونی کند
نباید میدان را خالی کنیم و از همان اول باید حضوری داشته باشیم که اجازه عرض اندام به آنها ندهد.

به گزارش آژیم،حجت الاسلام بهرام آزموده امام جمعه موقت شهرستان ماسال در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به ارزش خون شهیدان گفت: ما هرچه داریم از برکات شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است.

امام جمعه موقت ماسال با بیان اینکه امروزه برخی دین را برای حفظ جایگاه خود می خواهند، گفت: متاسفانه برخی از داعیه داران دینداری به جامعه و انقلاب ما خیانت کردند.

حجت الاسلام آزموده با اشاره به در پیش رو بودن هفته بسیج گفت: همه‌ی جامعه ما بسیجی هستند و هرجا پای نظام و ارزش‌ها باشد در میدان حضور دارند.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، تا زمانی که کشور به امنیت نیاز دارد، یعنی همیشه، به عشق و اعتقاد و حضور بسیجیان نیاز است.

خطیب نماز جمعه ماسال با اشاره به حوادث شب گذشته ماسال گفت: برخی از این جوان ها فریب خوردند باید نصیحت شوند اما عده ای از اینها اغتشاشگرانی هستند که میخواهند امنیت مردم را هدف قرار بدهند.
وی ادامه داد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم با سردسته اغتشاشگران که امنیت مردم را بر هم می‌زنند برخورد قاطع قانونی شود.

حجت الاسلام آزموده با اشاره به توهین اغتشاشگران به مردم ماسال و عدم همراهی مردم با آنان اظهار داشت: جای تقدیر دارد که مردم با آنان همراهی نکردند.

امام جمعه موقت ماسال با بیان اینکه امروزه امنیت جامعه مورد توجه دشمن است، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها تا قبل از گرفتن پست و منصب واسطه می‌انداختند اما امروز به عنوان سردسته اغتشاسگزان علیه نظام شعار می‌دهد.

وی افزود: مسئولین بدانند این افراد باقیمانده دیگر با مماشات اصلاح‌شدنی نیستند و اگر دستگاه قضایی تعلل کند همین مردم با آنها برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام آزموده با بیان اینکه والدین مراقب فرزندانشان باشند، تاکید کرد: شما اگر در تربیت فرزندان دقت بیشتری کنید در فضاهای آلوده هم فرزندانتان حفظ خواهند شد.

وی افزود: پدر و مادر فرزندشان را رها کرده اند و بعد کار که از کار گذشت دنبال حل مشکلات هستند.

امام جمعه موقت ماسال جنگ امروز را جنگ ترکیبی با هدف نابودی نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: اگر امروز گلزار شهدای ما جسارت می‌کنند بخاطر ترسشان از ارزش‌های ماست.

وی ادامه داد: نباید میدان را خالی کنیم و از همان اول باید حضوری داشته باشیم که اجازه عرض اندام به آنها ندهد.

حجت الاسلام آزموده گفت: اگر قرار باشد روزی مردم وارد شوند بدانید همین مردم ماسال روزگاری با چماق افراد ضدانقلاب را نابود کردند.

وی افزود: بسیاری از اغتشاشگران شب گذشته، اهل ماسال نبودند اما متاسفانه تعدادی ماسالی هم بینشان بودند.

امام جمعه ماسال با تاکید بر غیرت مردم در دفاع از میهن گفت: امروز شهر ما ناموس ماست به همان اندازه که ناموسمان برایمان مهم است باید برای انقلاب و شهر و جامعه دل بسوزانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.