تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
85 بازدید
کد خبر : 15563

کاهش قیمت انواع روغن نباتی در گیلان

کاهش قیمت انواع روغن نباتی در گیلان
به گفته مدیربازرسی و نظارت بر بازار کالا های اساسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، روغن مایع سرخ کردنی ۱۶۲۰ گرمی از ۱۱۱هزار تومان به ۹۴ هزار و ۸۰۰ تومان و روغن مایع آفتابگردان ۸۱۰ گرمی حاوی ویتامین از ۵۶ هزار ...

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، مهدی عبادت طلب مدیربازرسی و نظارت بر بازار کالا های اساسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان عصر امروز در در حاشیه بازدید از کارخانه روغن نباتی، اظهار کرد: با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به کارگروه تنظیم بازار و نیز با توجه به کاهش قیمت جهانی روغن خام، روغن های خوراکی با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی برای استفاده مصرف کنندگان در بازار عرضه می شود.

وی با اشاره به کاهش قیمت روغن مایع سرخ کردنی در گیلان گفت: قیمت روغن مایع سرخ کردنی ۱۳۵۰ گرمی در قبل ۹۰ هزار تومان بوده که با تغییر قیمت این مبلغ به ۷۶ هزار و۵۰۰ تومان کاهش یافت.

مدیربازرسی و نظارت بر بازار کالا های اساسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر ادامه روند کاهش قیمت در دیگر روغن های خوراکی در این استان بیان کرد: روغن مایع سرخ کردنی ۱۶۲۰ گرمی از ۱۱۱هزار تومان به ۹۴ هزار و ۸۰۰ تومان و روغن مایع آفتابگردان ۸۱۰ گرمی حاوی ویتامین از ۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان به ۴۸ هزار و ۲۰۰ کاهش یافته است.

عبادت طلب  با درخواست از شهروندان در خصوص اطلاع رسانی هرگونه تخلف در گیلان، افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.