تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
265 بازدید
کد خبر : 7965

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس دانشکده پزشکی با روسای مراکز آموزشی و درمانی رشت

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس دانشکده پزشکی با روسای مراکز آموزشی و درمانی رشت
رئیس دانشکده پزشکی رشت، طی نشست هم اندیشی با روسای مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، همکاری همه جانبه این مراکز را با دانشکده پزشکی، خواستار شد.

به گزارش آژیم،دکتر شادمان نعمتی – رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشست هم اندیشی با روسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه در مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع) رشت ، با بیان اینکه دانشکده پزشکی، به عنوان قلب هر دانشگاه علوم پزشکی محسوب می شود، دانشکده پزشکی را محل فرآیندهای آموزشی، درمانی و پژوهشی ذکر کرد.

وی در ادامه ضمن  تبیین جایگاه و اهمیت دانشکده پزشکی ، مسائل مربوط به اعتباربخشی آموزشی دانشکده پزشکی ، استقلال مالی دانشکده، تغییر چارت ها و توسعه دانشکده و همچنین افزایش کیفیت های آموزشی در هر دو مقطع آموزش پزشکی عمومی و تخصصی- فوق تخصصی را حائز اهمیت دانست و به منظور رفع مسائل پیش رو ، همکاری همه جانبه مراکز آموزشی و درمانی تابعه را با دانشکده پزشکی، خواستار شد.

در خاتمه ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت مساله اعتباربخشی دوره آموزش پزشکی عمومی و ارائه گزارشی از وضعیت اعتباربخشی دانشکده،روسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی  حاضر در این نشست، به بیان پیشنهادات و نظرات  خود پرداختند و آمادگی همه جانبه خود را در راستای تحقق  برنامه های اعتباربخشی دانشکده ، اعلام کردند./

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.