تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
170 بازدید
کد خبر : 17926

در نشست پیشکسوتان حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با فرماندار تالش مطرح شد؛

با فرماندار تالش می شود کار کرد | توسعه تالش نیازمند استفاده از همه ظرفیت هاست

با فرماندار تالش می شود کار کرد | توسعه تالش نیازمند استفاده از همه ظرفیت هاست
شناخت آسیب ها و ظرفیت های منطقه و ارائه راهکارهای حل آنان با همفکری و تبادل نظر گروها و شخصیت های مطلع ، با تجربه و دلسوز امکان پذیر است.

به گزارش آژیم، ایرج موذن در نشست هم اندیشی با جمعی از پیشکسوتان حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه توسعه این شهرستان نیازمند همدلی و همفکری با نخبگان، معتمدین و شخصیت های باتجربه و اثرگذار است،اظهار کرد: شناخت آسیب ها و ظرفیت های منطقه و ارائه راهکارهای حل آنان با همفکری و تبادل نظر گروها و شخصیت های مطلع ، با تجربه و دلسوز امکان پذیر است.

سرپرست فرمانداری تالش با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهرستان در حال اجرا می باشد، اتمام پروژه های نیمه کاره و بلاتکلیف بویژه پل اسالم و کنار گذر تالش را از جمله مهمترین اولویت هایی دانست که دنبال می شود.

وی با بیان اینکه  طی هفته های گذشته ارزیابی و بازدید های مختلفی در حوزه آرد و نان انجام شده است ،افزود: بزودی با حضور سه تن از مدیران کل راهکاری حل این مشکل در فرمانداری تالش مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

در ادامه تعدادی از پیشکسوتان حاضر در جلسه از جمله سید محمد موسوی،دکترنعمتی،درستکار،نظامی ،حسین پور،غفارپور ، رحیمی و  منتظری با اشاره به عدم توسعه یافتگی تالش در حوزه های مختلف به بیان عوامل بازدارنده توسعه این شهرستان پرداختند.

پیشکسوتان حاضر در جلسه با ابزار خوشحالی از توجه سرپرست فرمانداری تالش به استفاده از خرد جمعی و توجه به نظرات و انتقادات مردمی ،اظهار امیدواری کردند با ادامه این روند و استفاده از همه ظرفیت های شهرستان شاهد رشد و توسعه تالش باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.