تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
283 بازدید
کد خبر : 8428

اصغر رسول زاده سرمربی چوکا شد

اصغر رسول زاده سرمربی چوکا شد
در پی قطع همکاری اشجاری برای جلوگیری از فرصت سوزی و با توجه به خواست هواداران،پیشکسوتان و مسئولین شهرستان، اصغر رسول زاده با توجه به سوابق ورزشی بعنوان سرمربی چوکا انتخاب شد .

به گزارش آژیم، مرتضی محمدی نژاد در اولین روزهای کاری خود در نامه به هیئت فوتبال استان و هادی صادقی (نماینده نامداری و ریاض مند)خواستار تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی تیم فوتبال چوکای تالش شد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان ،رئیس هیئت فوتبال گیلان ،رئیس اداره ورزش و جوانان با نماینده نامداری مقرر شده بود که وی هر چه سریعتر اقداماتی برای خروج تیم از بحران داشته باشد،گفت:اما متاسفانه هیچ اقدامی از سوی ایشان انجام نشد و بر مشکلات چوکا اضافه شده است.

محمدی نژاد با بیان اینکه با توجه به وضعیت چوکای تالش اولویت هیئت فوتبال حفظ تیم در لیگ و تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی می باشد ،افزود: شب گذشته نیز جلسه ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان،رئیس هیئت فوتبال استان با آقای نامداری داشتیم که وی همچون گذشته اقدامات خود را موکول به آینده کرد.

در همین راستا در پی قطع همکاری اشجاری برای جلوگیری از فرصت سوزی و با توجه به خواست هواداران،پیشکسوتان و مسئولین شهرستان، اصغر رسول زاده با توجه به سوابق ورزشی بعنوان سرمربی چوکا انتخاب شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.