تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
250 بازدید
کد خبر : 8433

افراد دارای علائم سرماخوردگی ماسک بزنند

افراد دارای علائم سرماخوردگی ماسک بزنند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری بودن ۲۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گفت: افراد دارای علائم سرماخوردگی از ماسک استفاده کنند.

به گزارش آژیم،فردین مهرابیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری بودن ۲۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، ۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه گفت: چهار بیمار کرونایی نیز پس از طی دوره‌های مراقبتی، ترخیص شدند.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و شیوع انواع ویروس‌ها از جمله آنفلوانزا تصریح کرد: رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از ساده انگاری این بیماری‌ها ضروری است.

مهرابیان با تاکید بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی بیان کرد: افرادی که علائمی مانند تب، سرفه، گلودرد و سردرد دارند باید در منزل استراحت کنند تا دوره درمان آنها کامل شود.

وی با اشاره به پرهیز افراد دارای علائم سرماخوردگی از رفتن به اجتماعات گفت: در صورت ضرورت، این افراد باید حتماً از ماسک استفاده کرده و فاصله مناسب با سایر افراد را رعایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سال1402؛ مهار تورم و رشد تولید تیپاکس رشت پیشخوان مطبوعات

وزرشی