تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
55 بازدید
کد خبر : 20367

صرفا برای ثبت در تاریخ ؛

استشهادیه ای قابل تامل برای نماینده منتخب تالش

استشهادیه ای قابل تامل برای نماینده منتخب تالش
امیدواریم امضا کنندگان این استشهادیه که برخی ائمه جمعه و جماعات را نیز شامل می شود، در برابر وجدان خود و بسیجیان و جوانان تالشی پاسخ مناسبی داشته باشند.

به گزارش آژیم،سندی به دست ما رسیده است که نشان می دهد جمعی از افراد که خود را از نمازگزاران جمعه ،معتمدین ،خانواده های شهدا ،روحانیان و ائمه جمعه و جماعات بخش اسالم و مرکزی تالش عنوان کرده اند، استشهادیه ای مبنی بر بسیجی فعال بودن و حضور یاسر اسلام دوست در مراسمات خاص را تایید کرده اند.

در بخشی از این استشهادیه آمده است که آقای یاسر اسلام دوست از سال ۷۹ ساکن تهران بوده و در ایام حضور در شهرستان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه،ایام فاطمیه ،هفته بسیج و حماسه ۹ دی و دیگر مراسمات انقلابی حضور داشته و فردی انقلابی و ولایی فعال بوده است و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

این ادعا در حالی است که یاسر اسلام دوست حتی پس از انتخابات نیز جز در برخی محافل خصوصی در منطقه مشاهده نشده است و بر همگان آشکار است که در طول سال‌های اخیر یاسر اسلام دوست حضوری در چنین محافلی نداشته است.

بطوریکه که برخی اهالی اسالم مدعی هستند که تا پیش‌از انتخابات اطلاعی از اینکه آقای عسکر اسلام دوست فرزندی به نام یاسر دارد ،نداشتند و حمایت از ایشان صرفا بر اساس سوابق پدر وی بوده است .

امیدواریم امضا کنندگان این استشهادیه که برخی ائمه جمعه و جماعات را نیز شامل می شود، در برابر وجدان خود و بسیجیان و جوانان تالشی که همواره در مراسمات مربوطه حضور فعال داشته و پای انقلاب ایستاده و هزینه داده اند ،اما هرگز آقای یاسر اسلام دوست را در کنار خود مشاهده نکرده‌اند،پاسخ مناسبی داشته باشند.

فارغ از اینکه اینگونه استشهادیه ها چه تاثیری در تایید صلاحیت نماینده منتخب تالش داشته است ، این مطلب صرفا برای ثبت در تاریخ و اطلاع مردم شریف تالش نگاشته شده‌است.

در پایان امیدواریم ائمه جمعه و جماعات این نگاه پدرانه را نسبت به همه جوانان و فرزندان تالش داشته باشند ./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.