تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
256 بازدید
کد خبر : 5085

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

در برخی از شهرهای گیلان زمین برای ساخت مسکن ملی نداریم

در برخی از شهرهای گیلان زمین برای ساخت مسکن ملی نداریم
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه برای ساخت مسکن ملی در برخی از شهرهای گیلان اصلا زمینی وجود ندارد، گفت: ضروری است سازمان جهاد کشاورزی هم کمک کند تا برخی از اراضی با تغییر کاربری برای ساخت مسکن اختصاص یابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، ماکان پدرام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی که واریز وجه انجام داده اند، پروژه تعریف کرده ایم، اظهار کرد: ۲۸ هزار نفر واجد شرایط نهضت ملی مسکن در استان گیلان داریم که تاکنون تعداد واریزکنندگان وجه به هشت هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه واریز وجه از سوی متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی کمک می کند تا ساخت این پروژه ها سرعت یابد، افزود: در ازای واریز وجه های جدید هم قطعا پروژه هایی دیگر شروع می شود و کار ساخت واحدها انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به همکاری همه دستگاه‌ها جهت تخصیص زمین برای نهضت ملی مسکن به ویژه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شهرک های صنعتی، خاطرنشان کرد: در برخی از شهرها اصلا زمینی برای ساخت مسکن ملی وجود ندارد و مقرر شده است از سوی بنیاد مستضعفین یا سایر دستگاه ها زمین تهیه شود.

پدرام با بیان اینکه شناسایی زمین در گیلان ادامه دارد، تصریح کرد: ضروری است سازمان جهاد کشاورزی هم کمک کند تا برخی از اراضی با تغییر کاربری برای ساخت مسکن اختصاص یابند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.