تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
45 بازدید
کد خبر : 20136

ادب مرد به ز دولت اوست  ؛

اسلام دوست؛ شایعات اخیر کار نابخردان و بد ذاتان است

اسلام دوست؛ شایعات اخیر کار نابخردان و بد ذاتان است
فارغ از نتیجه بررسی های شورای نگهبان،گویا یاسر اسلام دوست درک درستی از جایگاه رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی ندارد و در صورت راهیابی به مجلس و تکرار این ادبیات ناپسند قطعا با چالش های جدی تری مواجه خواهد شد.

به گزارش آژیم، یاسر اسلام دوست سرانجام  پس از یک ماه ،البته با ظاهری جدید (کاشت مو) و توپی پر در منطقه آفتابی شده  است ،او در جمع تعدادی از هوادارانش در واکنش به شبهات و سوالات منتشر شده پیرامون عدم استعفایش ،این شایعات را کار نابخردان و بد ذاتان دانسته است.

این توهین آشکار به مطالبه گری و سوالات رسانه های منطقه در حالی است که شنیده می شود شورای نگهبان در حال بررسی اعتراض حسن محمد یاری نسبت به عدم استعفای یاسر اسلام دوست از هیئت مدیره شرکت سپه نوین می باشد،و برخی اسناد منتشر شده نشان می دهد که وی در زمان ثبت نام عضویت خود در هیئت مدیره این شرکت را کتمان کرده است،مساله ای که کاملا از سوی نماینده منتخب تالش رد می شود.

بی شک یکی از اصلی ترین دلایل افزایش شبهات و نگرانی های مردم منطقه و ابهامات ایجاد شده برای بسیاری هواداران جناب اسلام دوست،مواضع و پاسخ های غیرشفاف ایشان در این زمینه است.

اینکه یاسر اسلام دوست این روزها منتقدین را با الفاظی بی ادبانه مورد خطاب قرار می دهد ،می تواند ناشی از عصبانیت و کم ظرفیتی وی در مواجهه با سوالات محترمانه برخی رسانه های منطقه و یا ترس از آشکار شدن ابعاد جدیدی از مشکلات پیش آمده باشد.

یاسر اسلام دوست هر چه دلش خواسته ،گفته است،اما نگفته که در طول یک ماه اخیر که بسیاری از هواداران وی و مردم تالش نگران سرنوشت انتخابات بودند، ایشان کجا تشریف داشته اند و به چه کاری مشغول بوده است که امکان حضور مبارکشان در منطقه میسر نبوده است.

آیا همانطور که برخی حامیان وی می گویند،او در چنین شرایطی بدنبال کاشت مو بوده است؟ ، یا اینکه بدنبال پیگیری اعتراض حسن محمد یاری در زمینه بررسی استعفای وی از شرکت سپه نوین بوده است؟،البته اسلام دوست در برخی محافل مدعی شده است که پیگیر امورات شهرستان در تهران بوده است،اما پیگیری امورات در ایام تعطیلات عید نوروز ،ادعایی است که هر دیوانه ای را به خنده وا می دارد.

هر چند بنظر می رسد نماینده منتخب تالش تمایلی برای پاسخگویی و علاقه ای به شفافیت ندارد،اما از وی سوال می کنیم که آیا اخبار منتشر شده مبنی بر رسیدگی شورای نگهبان به اعتراض حسن محمد یاری نسبت به عدم استعفای وی صحت دارد یا خیر؟

اگر اخبار مربوطه صحت دارد،او چگونه به خود اجازه می دهد که با الفاظی تند و بی ادبانه سوال کنندگان در این زمینه را مورد توهین قرار دهد؟،اما اگر ایشان مدعی است که هیچ چالشی در این زمینه وجود ندارد و اخبار مربوط به رسیدگی شورای نگهبان به اعتراض حسن محمد یاری کذب می باشد،شفاف به مردم حوزه انتخابیه اعلام کنند تا به شبهات پایان دهد.

چندی پیش نیز برخی رسانه ها جهت تنویر افکار عمومی و رفع شبهات پیش آمده و طبق رسالت حرفه ای از یاسر اسلام دوست خواسته بودند که اسناد استعفا یا عدم استعفای خود از شرکت سپه نوین را منتشر کند،مطالبه ای که هرگز پاسخ داده نشد.

فارغ از نتیجه بررسی های شورای نگهبان،گویا یاسر اسلام دوست درک درستی از جایگاه رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی ندارد و در صورت راهیابی به مجلس و تکرار این ادبیات ناپسند قطعا با چالش های جدی تری مواجه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.