تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
111 بازدید
کد خبر : 8649

کشف دستگاه گنج‌یاب از 3 حفار غیرمجاز در ماسال

کشف دستگاه گنج‌یاب از 3 حفار غیرمجاز در ماسال
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به دستگيری و معرفی متهمان 38، 40 و 52 ساله اين پرونده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: ميراث فرهنگی جزئی از تاريخ اين سرزمين است و بايد در حفظ و نگهداری آن كوشا بود.

به گزارش آژیم،فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری 3 حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه گنج‌یاب به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در یکی از روستاهای ییلاقی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مرتضی ترازی” در این باره گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه حفاری غیرمجاز در یکی از مناطق ییلاقی ماسال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس مشخص شد این افراد یک فقره دستگاه گنج‌یاب را در یک باب منزل نگهداری می‌کنند افزود: پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و علاوه بر دستگاه گنج‌یاب، یک دستگاه لپ تاپ و تعدادی پایه و آنتن برنجی را نیز کشف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به دستگیری و معرفی متهمان 38، 40 و 52 ساله این پرونده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی جزئی از تاریخ این سرزمین است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.