تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
49 بازدید
کد خبر : 20261

یادداشت | به بهانه خطبه های امام جمعه تالش؛

آقای نورزاد؛ برای درست کردن ابرو چشم را کور نمی کنند

آقای نورزاد؛ برای درست کردن ابرو چشم را کور نمی کنند
انتقادات امام جمعه شهرستان تالش بیش از آنکه دانشگاه علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش را شامل شود،دستاوردها و خدمات نظام را زیر سوال برده است.

یادداشت به گزارش آژیم، روز گذشته امام جمعه شهرستان تالش انتقاداتی را در خطبه های نماز جمعه مطرح کرده که بنظر می رسد ناشی از  اطلاعات ناقصی که به ایشان ارائه شده است، انتقاداتی که بیش از آنکه دانشگاه علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش را شامل شود،دستاوردها و خدمات نظام را زیر سوال برده است.

اقای نورزاد آیا می دانید فوت شدن نوزادان در بیمارستان تالش به علت نبود بخش NICU کاملا کذب است ؟

آیا اطلاع دارید که پروانه بیمارستان قدیمی در سال ۹۹ ابطال شده است و پس از غفلت مدیران قبلی، در دوره مدیریت فعلی پیگیری و در مراحل نهایی تمدید و افزایش تعداد تخت در پروانه جدید خواهیم بود؟

امام جمعه محترم شهرستان باید اطلاع داشته باشید که طی یک سال گذشته شاهد خدمات مثبتی همچون راه اندازی داروخانه بیمارستان شهید نورانی، احداث بوفه بیمارستان،دستگاه اوتو آنالیزور آزمایشگاه،راه اندازی مرکز شیمی درمانی،ارتقای درجه بیمارستان،آماده سازی محل دستگاه ام آر ای ،راه اندازی دستگاه لاپاراسکوپ و آندوسکوپ،پیگیری تمدید پروانه بیمارستان شهید نورانی ( در سال ۹۹ باطل شده است ) و غیره هستیم .

آقای نورزاد ما هم می دانیم که حوزه بهداشت و درمان مشکلات و کمبود های فراوانی دارد،اما برای درست کردن ابرو چشم را کور نمی کنند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.