تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
227 بازدید
کد خبر : 12191

برگزاری نشست سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با نماینده خیرین حوزه سلامت تالش

برگزاری نشست سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با نماینده خیرین حوزه سلامت تالش
نشست صمیمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نماینده خیرین حوزه سلامت شهرستان تالش و مدیرشبکه بهداشت این شهرستان ، به منظور راه اندازی مرکز تصویر برداری (ام آر آی) برای شهرستان تالش، در دفتر این معاونت برگزار شد.

به گزارش آژیم، صبح امروز، شنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری، نشست صمیمی دکتر مصطفی گل شکن_ سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نماینده خیر حوزه سلامت شهرستان تالش و دکتر سعید رستمی- مدیرشبکه بهداشت این شهرستان ، به منظور راه اندازی مرکز تصویر برداری (ام آر آی) برای شهرستان تالش، در دفتر این معاونت برگزار شد.

دکتر گل شکن با بیان اینکه نقش پر رنگ خیرین در حوزه سلامت باعث ارتقا کیفیت خدمات رسانی بهداشت و درمان در بین آحاد مردم خواهد شد، اظهار داشت؛ به عنوان یکی از بزرگترین سازمان های دولتی کشور این مهم ، موجب قوت قلب همه ماست که در به ثمر رسیدن پروژه ها، همیشه افرادی از دل مردم دست یاری به سوی ما دراز می کنند.

در ادامه این نشست ، در خصوص اقدامات لازم برای راه اندازی این مرکز تصویربرداری و همچنین چگونگی همکاری های دو جانبه ، بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.