تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
187 بازدید
کد خبر : 13578

بازدید فرماندار شهرستان مرزی آستارا از اداره حفاطت محیط‌زیست

بازدید فرماندار شهرستان مرزی آستارا از اداره حفاطت محیط‌زیست
حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ و مطالبه عمومی تبدیل شود و‌ انشالله با فرهنگ سازی این بستر برای صيانت از انفال فراهم خواهد شد. شایان ذکر است این دیدار دومین نشست دکتر رضائی پور در طول هفته با مجموعه محیط‌ زیست شهرستان آستارا بود.

به گزارش آژیم،به مناسبت هفته محیط زیست دکتر رضائی پور فرماندار شهرستان آستارا به همراه بخشدار مرکزی و هیئت همراه از اداره محیط‌زیست شهرستان بازدید کرد.

محمدرضا سلامی ریک  سرپرست اداره محیط‌ زیست با اعلام این خبر افزود؛ صبح روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ دکتر رضائی پور فرماندار شهرستان آستارا ضمن حضور در اداره و تبریک هفته محیط‌ زیست در نشست یک ساعته خود با تقدیر از اقدامات صورت گرفته اداره محیط زیست آستارا ،پیرامون مشکلات و چالش‌های محیط‌ زیست شهرستان از قبیل مرمت پل چوبی ،تالاب استیل و گونه های مهاجم پائولونیا و سنبل آبی با کارشناسان این اداره به بحث و گفتگو پرداختند.

ایشان در ادامه اظهار داشتند حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ و مطالبه عمومی تبدیل شود و‌ انشالله با فرهنگ سازی این بستر برای صیانت از انفال فراهم خواهد شد. شایان ذکر است این دیدار دومین نشست دکتر رضائی پور در طول هفته با مجموعه محیط‌ زیست شهرستان آستارا بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.