تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
252 بازدید
کد خبر : 14297

کشف و ضبط بیش از یک و نیم تن چوب قاچاق از دو‌ واحد چوب بری در تالش

کشف و ضبط بیش از یک و نیم تن چوب قاچاق از دو‌ واحد چوب بری در تالش
دوستداران محیط زیست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب موضوع را سریعا از طریق سامانه تلفنی 1540  اطلاع دهند.

به گزارش آژیم،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش از کشف بیش از یک و نیم تن چوب آلات جنگلی قاچاق  از دو واحد چوب بری در تالش  خبر داد.

 رامین شیلاتی  با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارشات دریافتی و بررسی های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر قطع اشجار و دپو چوب آلات جنگلی در دو واحد چوب بری و نظر به اهمیت موضوع با برنامه ریزی انجام شده با همراهی و همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و مامورین نیروی انتظامی به طور سر زده به دو واحد کارگاره چوب بری ورود نمودند که مشاهده گردید حجم زیادی از چوب آلات جنگلی عمدتا گونه ارزشمند راش در این مکان دپو شده است که پرونده حقوقی تشکیل و با مستندات موجود جهت رسیدگی  به مراجع  قضایی ارسال گردید.

شیلاتی  در پایان با اشاره به اینکه قطع هر گونه  درختان جنگلی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود  و به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب موضوع را سریعا از طریق سامانه تلفنی 1540  اطلاع دهند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.