تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
107 بازدید
کد خبر : 18255

ملوان طلسم ۱۲ ساله برابر تراکتور را می‌شکند؟

ملوان طلسم ۱۲ ساله برابر تراکتور را می‌شکند؟
تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز در حالی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یک‌دیگر می‌روند که ۱۲ سال از آخرین برد ملوان مقابل تراکتور گذشته و ملوانان امیدوار به طلسم شکنی در مقابل نماینده فوتبال تبریز هستند.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز دوشنبه در استادیوم ۱۰ هزار نفری سیروس قایقران بندر انزلی میزبان تیم چهارم جدول تراکتورسازی تبریز خواهد بود؛ دیداری که برای شاگردان مهدی تارتار از اهمیت زیادی برخوردار است.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در صورت کسب برد خانگی در این دیدار حساس و مهیج برابر تیم قدرتمند تراکتور، به رده سوم جدول رده‌بندی می‌رسد، همین اتفاق بر حساسیت بازی افزوده و همگان منتظر آغاز این بازی جذاب توسط ۲ تیم پرطرفدار شهرستانی هستند.

این مسابقه از حیث دیگر نیز برای شاگردان مهدی تارتار حائز اهمیت است زیرا ۱۲ سال از آخرین برو ملوان در لیگ برتر برابر تراکتور می‌گذرد که در ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۸۹، در جریان بازی برگشت لیگ دهم برمی‌گردد که ملوان موفق شد، تیم تحت فرمان فراز کمالوند را شکست دهد، انزلی‌چی‌ها بعد از آن تا به امروز رنگ برد را برابر تراکتور ندیدند.

ملوان در چارچوب لیگ‌برتر تاکنون دوبار موفق به شکست تراکتور شده که هر دو در انزلی رقم خورده است، نخستین پیروزی سفید پوشان بندر انزلی برابر قرمزپوشان در نخستین دوره برگزاری لیگ‌برتر به دست آمد، جایی که در دور رفت رقابت‌ها ملوان با سه گل تراکتور را شکست داد؛ سالی که در نهایت تبریزی‌ها به لیگ‌یک سقوط کردند.

مهدی تارتار که این فصل با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که اتفاقاً نتایج خوبی را در لیگ برتر فوتبال کسب کرده و ۲۲ امتیاز و با فاصله ۶ امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد به مصاف تیم پرهوادار تبریزی می‌رود و کسب پیروزی در دیدار روز دوشنبه برابر تیم آمده ولی پر فراز و نشیب خمز می‌تواند شاگردان مهدی تارتار را به سه امتیازی صدر جدول برساند.

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز روز دوشنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.