تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
52 بازدید
کد خبر : 18244

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان عنوان کرد

شناسایی ۵۸۰ واحد صنفی متخلف در طرح ویژه شب یلدای گیلان

شناسایی ۵۸۰ واحد صنفی متخلف در طرح ویژه شب یلدای گیلان
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۱۵ لغایت ۳۰ آذرماه امسال در سطح استان، گفت: در این طرح ۵۸۰ واحد دارای تخلف شناسایی شدند.

به گزارش آژیم به نقل از ایسنا، مرتضی امینی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی استان گیلان، اظهار کرد: طرح نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی استان از ۱۵ لغایت ۳۰ آذرماه امسال در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه یلدا و همچنین طرح نظارتی ویژه در حوزه تامین، تولید و عرضه مرغ، اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان با همراهی دستگاه های ذیربط و ضابط اقدام به برگزاری گشت مشترک و نظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی از جمله آجیل و خشکبار، میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها، مراکز عرضه مرغ و سایر کالاهای پرمصرف در مقطع زمانی مذکور براساس مصوبات سازمانی اقدام نموده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به گزارش عملکرد واحدهای گشت سیار تعزیرات حکومتی استان در راستای اجرای طرح ویژه یلدا، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۸۰ اکیپ گشت اقدام به ۶۲۱ فقره بازرسی کردند.

امینی از شناسایی ۵۸۰ واحد دارای تخلف خبر داد و گفت: این واحدها به پرداخت جریمه ۲۷ میلیارد ریالی محکوم شدند.

وی عمده تخلفات را شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و… دانست و بیان کرد: ۱۰۳ اکیپ گشت سیار نیز در راستای این طرح ویژه، بازرسی از مراکز عرضه مرغ، کشتارگاه ها و انبار سردخانه ها و… را انجام دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از انجام ۷۱۵ مورد بازرسی و شناسایی ۴۳۰ واحد دارای تخلف خبر داد و متذکر شد: این واحدها به پرداخت جریمه ۱۸ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۸۶۶ هزار ریالی محکوم شدند.

وی عنوان کرد: در این راستا طی بازرسی های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی گیلان یک کشتارگاه متخلف در رشت شناسایی شد؛ در بررسی سردخانه ها و انبارهای این کشتارگاه ۲۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد فاسد و بدون تاریخ انقضا کشف شد که متخلفان مجدد بسته بندی و به عنوان مرغ گرم به بازار عرضه می کردند و لذا این واحد حسب حکم تعزیرات حکومتی تا تعیین و تکلیف نهایی پلمب گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.